Esports Kings 2024, cu peste 13.000 de participanți, și-a desemnat câștigătorii celei de-a doua ediții

Esports Kings 2024, cu peste 13.000 de participanți, și-a desemnat câștigătorii celei de-a doua ediții

A doua ediție a turneului Esports Kings și-a decis câștigătorii, la Mega Mall, în București. Turneul de Counter-Strike 2 a fost câștigat de echipa Riyad Team, iar învingătoarea competiției de League of Legends a fost echipa Caracal Powerhouse. Esports Kings, cea mai importantă competiție de esports din România dedicată pasionaților de jocuri video, a fost găzduită de șapte centre comerciale din portofoliul NEPI Rockcastle, în perioada 23 mai – 28 iunie 2024.

Esports Kings 3

La cele șase turnee de calificare și finala de la București au participat peste 13.000 de pasionați ai jocurilor video, care au venit să susțină cele peste 250 de echipe înscrise în competiție. Jucători de Counter-Strike și League of Legends din 17 orașe din România au participat la turneele de calificare care au avut loc la Ploiești Shopping City, la Shopping City Râmnicu Vâlcea, la Brăila Mall, la Shopping City Timișoara, la City Park Constanța și Promenada Craiova.

[fusion_youtube id=”https://www.youtube.com/watch?v=qEQOZfXMGLc” alignment=”center” width=”” height=”” autoplay=”false” api_params=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” css_id=””][/fusion_youtube]

 

Cele mai bune echipe s-au confurntat în marea finală de la Mega Mall, în București, iar primele două echipe de la fiecare joc și-au împărțit premiile totale de 15.000 de euro.

„Demonstrăm din nou că centrele comerciale înseamnă mai mult decât cumpărături, ele sunt și spații de divertisment. Oamenii au participat în mall-urile NEPI din toată țara în număr mare la o competiție precum Esports Kings, în cadrul caruia au concurat sute de jucători, iar alte mii i-au susținut. Cu Esports Kings continuăm să atragem generațiile mai tinere, care au venit fie să dovedească că sunt cei mai buni la jocurile din competiție sau să-și susțină favoriții, fie să se întâlnească cu influencerii lor preferați. Ne-am bucurat să auzim că în anumite centre din țară sporturile tradiționale și cele electronice au trezit un interes și emoție la fel de mari. În timpul zilei puteai vedea în acțiune cei mai buni jucători de Counter-Strike și League of Legends din acea regiune, iar seara puteai urmări în anumite locații meciurile de la Campionat.”, a declarat Roxana Baias, Group Head of Marketing, NEPI Rockcastle.

Meciurile de la finalele turneului au putut fi urmărite și live de mii de urmăritori pe canalele de Twitch și YouTube ale streamerilor Trisssmery și Jaxi.